Alla inlägg den 4 december 2009

Av Leif Jendelöv - 4 december 2009 23:02

Har precis tittat på idol och känner mig rätt så besviken på att Tove åkte ur. Tyckte att hon var den enda som kändes säker idag. Fast Erik och Kalle är ju såklart bra de med. Var ju trots allt rätt trio som var med så här långt, men jag tycker bara att Tove har visat att hon har så bred repertoar, klarar av så många vitt skilda genrer. Men som min kloka hustru sa, hon är nog den som kan klara sig bäst ändå, utan att vinna idol. Hon har ju sån skön scenutstrålning tycker jag!


Annars så har den här dagen mest varit en pina eftersom jag har haft så in i h-e ont i min rygg. Har gått på värktabletter hela dagen och mot alla råd så har jag "vilat mig i form". Vilket faktiskt verkar funka, för just nu känns det rätt så bra. Men jag ska nog försöka att låta bli att lyfta några barn den närmsta tiden, för det hugger till ibland.


Linas klass har haft disco nu ikväll och Lina och Albin var där. De verkar ha haft kul. Lina hade dansat så att hon hade håll när jag hämtade henne, sa hon. Vart väl en del godis också antar jag! Men det ska hon få jobba av sig i morgon, för då är det pingisturnering igen. Tyvärr så hade hon ramlat och skrapat upp knät idag i skolan, så hon är rätt så stel i det benet. Hoppas att det inte påverkar henne för mycket i hennes spel bara! Nu så ska jag pyssla med lite bokföring och momsdeklarationer innan jag går till sängs, ha det så bra och gonatt!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards