Alla inlägg den 14 december 2009

Av Leif Jendelöv - 14 december 2009 22:37

Pontus och Ronja blev ju hemma från dagis idag. Pontus har ju varit snorig och hostat som bara den i helgen. Nu under dagen har han dock, bortsett från snorandet, varit riktigt pigg och jag tror inte jag har hört en enda hostning. Nu ikväll däremot efter att jag har lagt honom så har han hostat som bara den, så att han inte kan sova ordentligt. Får väl se hur natten blir! Ronja får nog åka till dagis däremot, för de ska ju ha ett luciauppträdande i morgon. Dessutom så ska jag köra maten imorgon också!


I morgon verkar det ju dessutom som om det ska bli vinter också. Kul! Tycker jag. Vi behöver lite snö som kan lysa upp i vintermörkret i stället för allt det här regnandet som liksom bara suger i sig allt ljus.


Har ringt till verkstan idag också, så nu får de ta bilen på fredag igen. Hoppas bara att det blir bra den här gången, annars så kan man ju lika gärna göra det själv! Vilket jag inte har nån lust med. Framför allt inte bromsar, jag hatar verkligen att hålla på med bromsar. Känns som om det aldrig blir bra. Nu ska jag sova, så att jag orkar vara vaken med Pontus inatt. Gonatt!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards