Alla inlägg den 7 december 2009

Av Leif Jendelöv - 7 december 2009 22:23

Eller hur? Regn och rusk och riktigt, riktigt tvärgrått och mörkt! Julstämningen är ju på topp verkligen! Men men, snart så kanske det kommer snö. Vad vet jag?


Idag var jag en vända in till stan och träffade revisorn bland annat. Behövde ha en del papper påskrivna samt svar på en del frågor. Alltid kul att träffa honom, för han är verkligen så positiv av sig. Han hade varit och hållit ett föredrag på förmiddagen trots att han knappt hade nån röst efter en kraftig förkylning. Kände inte igen rösten på honom när jag ringde.


I morgon så måste jag in till stan igen för en del ärenden. Sen på eftermiddagen så ska jag hämta Lina i skolan för att åka till vårdcentralen med henne. Så det blir en del farande i morgon. Albin får vara hemma själv ett tag, vilket har visat sig vara ett litet problem då han har svårt att hålla sina fingrar i styr. Han har ett enormt sötsug den killen. Undrar var det kommer ifrån  ? Knppast mig i alla fall. Men jag tror att han har ett par syrror som gärna skulle vilja klå honom ibland  i alla fall. Det har ju "råkat" försvinna ett gäng chokladkalendrar här hemma nämligen. Shit happens! Skulle man ju kunna säga. Ha det så bra och göm era chokladkalendrar!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards