Alla inlägg den 3 december 2009

Av Leif Jendelöv - 3 december 2009 22:19

Idag så har jag varit hos Micke och slagit ned en himla massa stolp till hans grishagar. Som tur var så hade vi dessutom experthjälp av fyra stycken hjälpsamma små barn, som dock hade sina egna idéer om hur saker och ting skulle vara. Det blev nog rätt så bra till slut ändå. Måste erkänna att jag var lite orolig för min rygg innan jag åkte dit, men det var inga större problem så länge jag inte gick någon längre sträcka. Kände dock av ryggen lite när jag kom hem, vilket dock blev bättre så länge jag rörde mig. Sen var det dags för att lägga barn och jag bar upp Pontus till hans säng utan att tänka mig för, vilket fick till följd att jag knappt kan röra mig för tillfället. Hoppas att det känns bättre i morgon bitti!


Måste ju också säga att när jag åkte hem från Micke så såg jag faktiskt en varg. Kan väl kanske inte till hundra procent vara säker, det var mörkt ute, men nog såg den ut som en varg allt! Det fanns heller ingen människa vad jag såg i närheten. Det var mellan Harbo och Björklige och det är ju faktiskt inte så långt från ett ställe (har glömt bort vad det heter nu, men jag åker förbi det på vägen till/från Micke) där det rapporterades varg i förra veckan. Nu ska jag gå och tycka lite synd om mig själv och min rygg, ha det så bra till nästa gång. So long!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards