Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Leif Jendelöv - 24 oktober 2009 22:05

I natt så ställer man ju om tiden igen. Skönt tycker jag, för då får man ju sova en timme längre på morgnarna. Fast å andra sidan kanske man inte får det ändå, eftersom Pontus knappast bryr sig ifall det är sommar- eller vintertid. Får väl se i morgon bitti helt enkelt!


Lina har spelat en pingisturnering idag, men hade tyvärr oturen att hamna i en bra grupp, så hon gick inte vidare till slutspel. Men hon är duktig ändå, var visst rätt så jämna matcher. Sen så har hon varit på halloweenparty också, med sina tjejkompisar från klassen. Det tycker hon är kul! Men Albin tycker att vi borde ha nåt halloweenparty här hemma också, annars så får han ju inte gå på nåt!


Här hemma har vi röjt lite ute. Bland annat så har vi röjt ur "garaget" så att Berglunds ska kunna få in sin husvagn under vintern. Otroligt hur fort det samlas skit så fort det finns plats nån stans! I morgon bär det av till Björklinge för att slänga sopor i återvinningen, bilen är fullpackad. När vi röjde så hittade jag på de gamla fönsterblecken som jag har letat efter också, så nu slipper jag att köpa dem och kan förhoppningsvis spika klart runt fönstren innan vintern. Skönt! Nu så ska jag gå och titta på TV. Det är snart dags för "Nurse Jackie", skön serie tycker jag. Gonatt på er till nästa gång!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards