Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Leif Jendelöv - 4 oktober 2009 22:15

Vet inte varför, men jag har varit så jäkla seg idag. Kanske därför som det inte blev så mycket gjort idag också. Inte blir man så mycket piggare av det här gråa vädret heller, men det kan man ju inte göra så mycket åt å andra sidan. Men det har i alla fall blivit städat idag och så var jag ju iväg på simskola med Albin också. Men det blev aldrig något bullbak av (kanelbullens dag idag ju), men väl lite friterade munkar. De är ju så läskigt goda!


Det var ju tänkt att jag skulle bli av med min gamla släpvagn nu i helgen också, men han hörde aldrig av sig. Han kanske ångrade sig, eller fick nåt annat att göra. Vad vet jag? Får väl se ifall han hör av sig igen.


Har ju i vanlig ordning spelat badminton också och glädjande nog börjar vårt nya "spelsystem" att sätta sig lite, så nu är vi så att säga med i matchen igen. Vågar till och med påstå att vi var riktigt bra idag. Får vi nöta lite mera bara så kommer det att bli riktigt bra tror jag. Sen så är det ju tyvärr så att man kanske bär på några kilon för mycket också, och det är ju inte precis någon fördel. Så man skulle ju behöva komma igång och träna bort dem också, men det finns ju helt enkelt inte tid till mera träning. Så är det ju bara! Får väl hoppas att det blir en bra vinter med snö som ligger kvar så att man kan åka mycket skidor här ute på åkern, för det är riktigt bra träning för mig. Dessutom så är det ju kul!


I morgon så ska jag börja med bokslutsarbetet. Ska träffa "min" redovisningskonsult och gå igenom året som gått. Ska faktiskt bli lite spännande och kul. Sen så ska jag passa på att uträtta en massa andra ärenden inne i stan också, får väl se hur mycket jag hinner? Skulle behöva sätta mig här hemma och telefonera en del också. Nu tänker jag nog avsluta för i kväll, gonatt på er!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards