Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Leif Jendelöv - 16 oktober 2009 22:06

Har vi tittat på nu, hela familjen. Det börjar bli vår lilla fredagsundehållning. Tyvärr så är det vissa i familjen som inte riktigt klarar av att vara vakna så länge, så vi får väl igen i morgon antar jag. Uppträdandena i dagens idol var lite omvända världen tycker jag. De som inte har övertygat förr var riktigt bra idag och vice versa. Mina två favoriter, Tove och Erik, föll tyvärr igenom båda två tycker jag. Hoppas att de klarar sig båda två, för trots allt tyckte jag att Camilla gjorde sämst ifrån sig.


Annars så har det inte hänt så mycket idag, jag har mest ägnat dagen åt att försöka roa Pontus känns det som. Men sånt är ju livet som hemmapappa. Fast vi har faktiskt bakat en del idag. Dels fyllda äppelmunkar, dels så har Lina nu ikväll bakat några mjuka kakor med hallonglasyr på. Båda två var riktigt goda, mums!


I morgon så ska jag försöka att vinterrusta bilarna. På med vinterdäcken och i med kupévärmarna samt kolla diverse vätskor och sånt. Men bara för att jag sätter på vintersulorna så blir det väl värsta värmeböljan antar jag! Nu så ska jag sätta mig och slappa framför TV:n lite till innan vi går till sängs, gonatt!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards