Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Leif Jendelöv - 6 oktober 2009 19:48

Idag så har jag jobbat och dragit in lite pengar till firman igen. Har nog jobb större delen av veckan tror jag. Vi har grävt avlopp till ett hus. Tyvärr så har det ju börjat att regna och ska så göra under natten, så i morgon lär det ju vara riktigt skitigt för oss. Men sånt är ju livet, man får väl klä sig därefter! Har också hunnit med att skjutsa Albin till simskolan och ska väl till att lägga barnen snart innan jag drar iväg på innebandyn.


Annika har gjort om lite till kycklingarna idag, så nu får de bo i en större bur och utan värme. De verkar inte helt överförtjusta i nymodigheten kan jag ju meddela, men de vänjer sig väl snart antar jag! Förhoppningsvis så ska det lukta lite mindre nu också, satan vad de små liven kan skita ned. Nu kommer en liten pojke och pockar på uppmärksamhet, vi ses o hörs!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards