Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Leif Jendelöv - 10 oktober 2009 23:25

Idag så har vi kört resten av ensilaget från Harbo, så nu ska det vara färdigt för den här gången. Nu gäller det bara att skriva ut en faktura så att vi får betalt också. Apropå betalt så har vi fortfarande inte fått betalt för det sista vi körde för vår gamla speditör, men eftersom jag har jobbat de sista veckorna har jag inte haft tid att ta tag i det ordentligt. Förhoppningsvis får jag tag på fanskapet nu i veckan så att vi kan reda ut det hela. Har ju inte hunnit med så mycket mera idag än att köra, så jag har inget att skriva om här hemifrån idag annat än att vi tittade på körslaget ikväll. Måste erkänna att jag är lite besviken för att Andreas åkte ur eftersom jag tyckte att den var bäst i kväll. Nu ska jag sova, adjöss och sov så gott!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards