Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Leif Jendelöv - 5 oktober 2009 21:40

Viktor fyller ju tretton år idag, han börjar bli riktigt stor den killen. Jag var där med barnen och åt hamburgare samt fikade lite. Viktor fick bland annat två trisslotter av oss och det var kuligt nog vinst på båda två! Pontus var tyvärr lite trött och grinig, så han uppskattade inte riktigt att bli pussad av Mio. Men "vovo" var rätt spännande ändå, i alla fall från ovan när han satt i Pappas knä.


Annars så har det varit fullt upp idag, har inte varit hemma på hela dan, utan uträttat en massa ärenden inne i stan innan jag hämtade barnen och åkte direkt till Örsundsbro. Nackdelen är ju att man inte hinner göra nåt hemma, vilket jag inte lär göra i morgon heller. För då ska jag jobba igen, med att gräva ned dränering. Blir nog åtminstone två dagars jobb hoppas jag. Känns rätt bra att det börjar att röra på sig på jobbfronten, så att man kan fakturera in lite pengar. Det får bli allt, ses o hörs i morgon!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards