Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Leif Jendelöv - 14 oktober 2009 17:46

I morse så dog tyvärr ena kycklingen. Vet inte av vad, men enligt barnen var den pigg och sprang omkring när de gick upp. Sen när de skulle iväg till skolan så låg den stendöd i buren. Albin stackaren blev alldeles knäckt, satt och grät i soffan och missade skolbussen så att han fick åka med Mamma till skolan. Var fortfarande lite ledsen när han kom hem från skolan.


Annars så har jag varit iväg till Möklinta och hämtat kött idag. Roligt att träffa Micke och Camilla också, eftersom det inte är så ofta vi ses. Nu ikväll så ska jag dela upp köttet tillsammans med en granne. När jag kom hem så stod killen från Anticimex och väntade på mig, han ringde när jag passerade Sala och var vid Lena då, så han fick vänta ca 45 minuter på mig. Men det gjorde inget sa han, han passade på att ha rast och städa ur bilen lite. Nu måste jag nog ta hand om Pontus, ha det så bra så hörs vi!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards