Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Leif Jendelöv - 19 oktober 2009 22:24

Hittills i höst så har vi hållt oss väldigt friska i vår familj. Hösten brukar ju innebära att det nästan alltid är nåt barn som är mer eller mindre sjukt, går liksom bara runt runt. Men nu har ju Pontus blivit riktigt förkyld, och faktiskt jag med, så han har fått vara hemma från dagis idag. Nu i kväll så kändes han lite febrig också, men jag hoppas att det bara var inbillning för han har trots allt varit hyfsat pigg.


I övrigt så har jag mest ägnat dagen åt att ringa, och för en gångs skull så har jag fått tag på folk samt fått en del raka besked. Skönt! I morgon får jag försöka att hålla Pontus vid gott humör, han blir hemma i morgon med, samt passa på att pricka av lite saker på min "att-göra-lista" när han sover. Nu skriver jag inget mera, vi hörs i morgon istället!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards