Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Leif Jendelöv - 11 oktober 2009 21:41

Det innebär simskola för Albin samt städning av huset. Har också deklarerat och fixat lite bokföring samt skrivit ut några fakturor. I morgon så ska jag fortsätta med avloppet i Ramsta, hoppas att det inte blir för kladdigt bara efter regnet.


Albin har kommit på att han vill börja spela tennis! Kul att han vill testa på, men vi får väl se ifall det går över. Annars är det väl bara att börja forska i var när och hur han kan spela. Jag frågade honom tidigare i dag om han inte ville börja spela innebandy, men det ville han inte. När jag frågade varför så svarade han att han kunde ju inte alla regler! Försökte förklara att det lär man sig ju om man börjar spela, men han ville verkligen inte spela innebandy. Bara att acceptera ju.


Nu ska jag snart gå och lägga mig. Men först så blir det duschen, för jag har ju spelat badminton och åkte ifrån både schampoo och handduk. Så det får bli en dusch här hemma i stället. Det var väl allt då, over and out och goodbye!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards