Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Leif Jendelöv - 22 oktober 2009 18:06

Min förkylning går åt helt fel håll tycker jag, idag så har jag haft ont i hela kroppen och varit riktigt seg. Pontus blir väl inte heller direkt nåt bättre. De andra däremot verkar ännu så länge klara sig bra, hoppas bara att det fortsätter så! Det innebär att det inte har blivit särskilt många knop i dag heller. Tyvärr! Hoppas att det vänder nu så kanske det kan bli nåt gjort här hemma.


Just nu sitter alla barn och tittar på Disneykanalen. Alla utan Lina, som är iväg och tränar pingis. Vi har disneykanalen som gratisvisning under en månad, och jag är rätt less på den vid det här laget. En massa reklam riktad direkt mot barnen, skräningt och samma serier som går om och om igen.


I morgon så är det inget dagis för våra barn, så då får jag väl försöka att hitta på nåt med Ronja antar jag. Ska väl kanske baka nåt. Sen så blir det nog en tur in till stan också, vi har lite ärenden att uträtta. Bland annat så ska Lina iväg på födelsedagskalas med halloweentema och behöver presenter till det. Nu så ska jag ta hand om barnen, ses o hörs!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards