Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Leif Jendelöv - 31 augusti 2008 23:30

Idag så har vi grejat med flisåket. Jag har bland annat bytt elhandsken på bilen och Stefan har grejat med det finmekaniska (det vill säga med spett och slägga). När vi undersökte hytten lite närmare så upptäckte vi att det fanns ett kylskåp i bilen, så nu slipper vi den investeringen. Tur att vi har gått igenom bilen ordentligt innan köpet så vi inte råkar ut för några överraskningar. Hittade även ett typ kassaskåp, tyvärr utan nyckel vilket även verkar gälla fjärrkontrollen till tippen. Lär undersöka saken vidare.
  Nu ett tips till Micke om han inte redan har fått tag på våra nya telefonnummer:
Ring mitt gamla nummer och lyssna på mobilsvaret. Stefan har en etta på slutet. Nu ska jag nog gå och lägga mig så jag orkar gå upp och jobba imorron. Gonatt.
/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards