Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Leif Jendelöv - 27 augusti 2008 22:11

Idag så har jag investerat i en ny leksak. Har nämligen blivit mobil, bärbar dator samt mobilt bradband på prov. Köpte en begagnad dator av en arbetskamrats brorsa och på Elmia blev jag pålurad att testa ett mobilt bredband från Telenor. Har tio dagar på mig att testa, annars binds det på arton månader. Tänker lämna tillbaka det på måndag tänkte jag. Skulle vilja testa ifall Telias funkar bättre då Telenor inte verkar ha så bra täckning här ute på vischan. Men jag tänkte ta med mig datorn till Arvika imorron och testa längs vägen. Blir ett perfekt test ju.

  Apropå imorron så är det ju den stora dagen för Stefan och mig, sen är det ju verkligen "no return" liksom. Ska hämta hem åket imorron, och på Fredag kommer släpet. Sjukt kul liksom tycker jag. Nu blir det inget mera skrivet förrän imorrn då rapport kommer om våran nya kärra. Ha det så bra så länge.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards