Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Leif Jendelöv - 10 augusti 2008 22:27

Ja, då har vi då kommit hem från Åland. Vi har haft det jättebra och resan gick jättebra förutom en sjösjuk sjuåring på ditresan. Vi har väl egentligen inte gjort så mycket, utom att syna deras hus som är rätt så spännande. Sen så var "vi" och badade. Har även försökt att få igång deras gamla traktor, en gammal international, men det stupade på att vi inte hade nåt friskt batteri. Surt. Ska lägga in lite bilder från resan senare, men eftersom de är tagna med digitalkameran och inte med mobilen så tar de sån tid att ladda upp, så det får bli senare.

  Så till mysteriet. Vi har ju haft en höna som legat på ägg som skulle kläckas i Lördags. På morgonen innan vi åkte så var jag ute och tittade till henne varvid jag hittade hönan utanför redet. Kvar låg äggen och ett var kläckt. Kul kan man ju tycka, men frågan är: var f-n är kycklingen? Tittade nu när vi kom hem och hönan verkar ha övergivit äggen helt, men fortfarande inget spår efter någon kyckling. Märkligt! Borde ju finnas nåt lik någonstans ifall den har kläckts men inte klarat sig. Men icke!

  Nu ser jag mest fram emot Tisdagen när Stefan ska åka och titta på vårt objekt. Vill komma igång nu. Kan ju tillägga att jag fortfarande inte fått något svar från försäljarna jag har mailat angående släpen.

Hörs imorron

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards