Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Leif Jendelöv - 19 augusti 2008 20:30

Idag kom prästen och hälsade på hos oss inför Pontus dop den 30:e. Det var en ny präst som vikarierar för den kvinnliga prästen som döpte Ronja. Eftersom vi tyckte mycket om den "gamla" prästen så blev vi lite besvikna på den här. Men han var duktig på att prata i alla fall. Sen så kanske inte jag håller med honom i allt han sa, men det får ju stå för honom. Bara han sköter Pontus dop så får jag väl vara nöjd.

  Annars har det faktiskt inte hänt nåt här hemma idag. Det är liksom en typisk mellandag på nåt vis. Barnen började ju skolan idag efter ett lååångt sommarlov, och det tyckte de var kul. Var nog rätt skönt för dem att få träffa alla klasskompisar igen. Blir dock lite annorlunda för Lina eftersom hennes bästis har flyttat till Storvreta och hon får börja vara mer med de andra i klassen. Men jag tror att det kommer att gå bra faktiskt.

  Imorron ska Stefan och jag träffas efter jobbet och försöka att fixa över våra mobilabbonemang på företaget. Kan nog vara rätt så motiverat då det har blivit en hel del telefonerande i företagsärenden de sista månaderna. Min mobilräkning har tredubblats.

  Det var allt jag tänker skriva ikväll. Gonatt på er.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards