Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Leif Jendelöv - 2 augusti 2008 23:30

Idag har vi i alla fall påbörjat bygget av hönsgården. Det har varit en hel del annat också, så vi har väl inte riktigt hunnit med så mycket som vi hade hoppats. Men vi får väl fortsätta imorgon. Problemet är bara att de har fått för sig att vi ska bygga nåt stängsel på dagis imorgon, och det verkar totalt oorganiserat. Ska vara där kl. 10:00 i morgon, så då får vi väl se hur det blir. Men på eftermiddagen tänkte jag att jag skulle hinna fortsätta med mitt här hemma. Sen kommer även Stefan och Jenny hem, så då måste nog Stefan och jag planera den närmsta framtiden med åkeriet. Nu när bolaget är klart är det mycket som ska ske på en gång. Vi måste köpa bil, ordna finansiering, skaffa trafiktillstånd m.m Ska för övrigt försöka ringa på ett ekipage imorgon.

  Kycklingarna lever och frodas. Idag har de till och med ätit ur handen på mig, de är ju bara för söta. Ska försöka att sätta in lite mera bilder på de någon gång. Men nu är klockan nästan midnatt, det tar tid innan man vänjer sig av med semestervanorna. Med andra ord, dags att sova. Gonatt!

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards