Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Leif Jendelöv - 23 augusti 2008 22:23

Imorse åkte jag då till Elmia. Fyra timmar tar resan, och efter fyra timmar i en Clio så är man rätt så mör, så det var skönt att komma fram. Gick sedan i fem eller sex timmar och strosade runt samt försökte få en del vettiga svar från en del angående åkeriet. När man har pratat med några stycken så är man rätt så mör även i huvet, så sista timmen kändes det mest som om man flummade runt. Men jag har i alla fall fått ett pris på de försäkringar vi behöver. Skönt, då kan jag räkna mer exakt på det också. Det är faktiskt fler och fler siffror som klarnar, vilket är himla skönt. Då behöver man ju inte gissa sig fram liksom. Tittade också på Nordic trophy-bilarna, och säga vad man vill, men det är imponerande vilka fina bilar de bygger. Däremot har jag svårt att förstå mig på alla dessa nördar, främst då Scaniafantaster, som verkar gå igång på att stå och varva ur sina sura gamla V8:or. Känns mest pinsamt tycker jag, väx upp. Lägger med en bild på Svempas Scaniarod och våran nästa bil;)

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards