Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Leif Jendelöv - 22 augusti 2008 22:03

Äntligen Fredag och helg. Imorron bitti bär det av till Elmia, så det blir ju ingen sovmorgon direkt. Tyvärr så har Stefan hoppat av då Jenny fyller år, så jag får åka själv. Kan bli jobbigt att köra själv, men det löser sig nog tror jag. Ska försöka att undersöka en del saker angående åkeriet när jag nu har möjlighet att träffa en massa branschmänniskor. Kan bli riktigt intressant faktiskt. Idag damp vår första momsdeklaration ner i brevlådan. Vi har ju så här långt noll att deklarera, men innan månaden är slut så ska vi ju ha inköp på drygt 600 papp att deklarera för, så det ska bli lite spännande. Annars är det väl den biten man är mest nervös inför då det inte verkar finnas utrymme för så mycket misstag. Men å andra sidan är det ju därför man har anlitat en revisor, så det löser sig nog det med ska ni se.

  Resten av familjen passar på att åka till Furuvik medans jag roar mig i Jönköping. Hoppas att de får det trevligt där. Sen när jag kommer hem så kanske jag ska åka över och gratta Jenny. Om man orkar efter alla mil. Nu vill nog min kära hustru ha datorn, så jag får väl avsluta här. Gonatt

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards