Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Leif Jendelöv - 23 januari 2010 21:21

Idag så har jag suttit med övriga styrelsen för idrottsföreningen och haft en planeringsdag. Det är ganska skönt med de här planeringsdagarna, för då strukturerar vi upp året och bestämmer vilka frågor vi skall koncentrera oss på och när. Det är dessutom ett bra gäng i styrelsen, så vi har ganska roliga möten. Eftersom jag var på möte större delen av dagen så blev det ju tyvärr ingen skidåkning idag heller. Fast ska jag vara helt ärlig så hade det ju ifall jag planerat lite bättre passat alldeles utmärkt att ta ett varv eller två i spåret när jag ändå var i Viksta.


Nu i kväll så har vi mest tagit det lugnt och just nu sitter Annika och barnen och tittar på Ice Age. Den är ju faktiskt himla bra tycker jag, men eftersom det var nyligen jag såg den sist så kände jag inte för att se den igen. Det blir allt för idag, tack o hej!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards