Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Leif Jendelöv - 21 januari 2010 21:57

Det blev en 4 km-tur idag med, så nu börjar jag känna mig riktigt hurtig! Men jag skulle ju behöva komma iväg till ett riktigt spår med lite backar. Det blir ju lite väl flackt ute på åkern! I morgon är ju inte barnen på dagis, så då vet jag inte hur jag ska kunna komma ut. Kanske det går att lösa på nåt vis, vad vet jag?


Måste in till stan och handla i morgon också eftersom det är slut på det mesta här hemma, så Ronja och Pontus får följa med en sväng till stan. Pontus brukar inte vara så förtjust i att handla, det blir nog lite tråkigt efter ett tag. Får väl muta honom med en banan eller nåt!


Igår fixade jag ett FB-konto till för att Lina och Albin skulle kunna spela FarmVille, och nu spelas det FarmVille hej vilt här hemma. Albin är väldigt engagerad och bekymrar sig mycket för hur jag spelar och sköter om min farm. Alltid kul att se dem så engagerade i nåt! Apropå FB så var det ju nåt nytt här på bloggen att man kunde koppla den till just FB. Kunde ju naturligtvis inte låta bli att göra det, så nu ska det väl komma upp ett meddelande när jag lägger ut ett nytt inlägg. Nu har jag inte så mycket mera att tillägga, så jag avslutar väl här då. Över och ut!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards