Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Leif Jendelöv - 6 januari 2010 21:52

Idag verkar ju alla beklaga sig över kylan, så jag behöver väl knappast göra det jag också. Trots -31 grader i morse så är det inget som har frusit och egentligen så tycker jag att den här kylan har en viss charm. Fast det är ju lite för kallt, man kan ju inte göra så mycket ute trots att det har varit ett strålande väder. Men jag fick igång bilen idag, om än lite motvilligt. Clion har jag inte startat på flera dagar, så det ska bli intressant att se vad den säger när den behövs! Men å andra sidan så har det ju redan blivit varmare, nu visade termometern "bara" 21 minusgrader.


Tack vare kylan så har vi väl inte gjort så mycket idag. Än att baka lite, städat lite på dagis, tittat på StarWars, eldat samt spelat "dot". Tyvärr så verkar det inte vara så mycket att se på TV ikväll, så i kväll borde man ju kunna komma i säng i tid. I morgon pratade Ronja om att hon ville åka skidor, så vi får väl se ifall vi kommer ut då. Nu avslutar jag för ikväll, gonatt på er!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards