Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Leif Jendelöv - 15 januari 2010 20:04

Fredag och bråk om vad vi ska titta på på TV. Barnen börjar bli lite för stora och ha för mycket åsikter om sådana saker. Vi vill se på spåret, men barnen vägrar och vill se let´s dance. Jag gick bara därifrån och tänkte blogga istället. 


Har varit rejält trött idag eftersom Pontus vägrade sova inatt. Gick väl och la mig vid halv ett (det blev sent) och vid ett vaknade Pontus och var pigg som en lärka. Han vägrade att sova, så det var bara att ta med honom ned. Vid halv fem fick jag i säng honom efter att han hade bajsat. Så det var väl det som hade spökat hela tiden antar jag. Men det blev ju inte så mycket sömn för mig i alla fall. Han har ju varit rätt så trött och grinig under hela dagen och har inte haft någon vidare aptit heller. Nu har jag precis lagt honom och hoppas att han sover i natt. Nu ska jag FB:a och bokföra lite, gonatt på er!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards