Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Leif Jendelöv - 19 januari 2010 22:55

Nu har jag kommit tillbaka från innebandyn. Man blir ju så jäkla slut av att spela, men det är ruskigt kul! Idag var det dessutom lagom många som kom, nio stycken, och riktigt bra spel. Då är det extra kul att spela tycker jag, när det blir lite passningsspel.


Var ju på BVC också, och Pontus fick en vaccinationsspruta. Det tyckte han inte alls om! Tyckte nog att världen var bra orättvis, men han kom snart på bättre tankar när han fick syn på lite leksaker. Han mäter numera hela 84,8 cm över havet. Helt otroligt vad de växer, han sitter väl snart på en moppe och terroriserar byn! Får väl se hur han reagerar på sprutan här framöver, om han måste vara hemma från dagis något mera?


Snart så ska jag gå och duscha så att jag kan sova sen. Det var allt, over and out!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 19 januari 2010 12:27

Läste lite på gamla inlägg från förra året och den 19:e januari förra året skrev jag att jag hade dissekerat kaffebryggaren och funderade lite på hur länge den skulle fungera. Kan ju bara meddela att den fortfarande funkar, så för en gångs skull så var det en lyckad reparation. Så brukar det aldrig vara!


Kom tyvärr aldrig ut och åkte skidor idag. Men jag ska ju spela innebandy ikväll, så det kompenserar väl. Tyvärr så ska jag snart iväg till BVC med Pontus, annars så hade man ju kunnat tagit en tur på eftermiddagen. Nu ska jag äta nåt innan jag åker till dagis, ajöss!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards