Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Leif Jendelöv - 18 januari 2010 21:32

Idag kom jag äntligen ut och åkte lite skidor här utanför på åkern. Tyvärr så är det inte så lätt att åka i vårt spår eftersom det dels är sönderkört av en traktorjävel, dels så var det en älg som hade bestämt sig för att trampa sönder det. Den hade gått i spåret ungefär en tredjedel och till och med släppt några rejäla högar på ett par ställen. 2,8 km blev det innan jag gick in. I morgon tänkte jag ta några vändor till, får väl se ifall jag möter älgen då!


Jag har ju blivit lite biten av Facebook och ett spel som heter farmville där. Egentligen är det väl rätt så töntigt, men det är kul ändå på nåt vis och man fastnar lätt. Börjar annars fatta det där med facebook nu, men det tog ett tag! Nu ska jag titta på idrottsgalan, hej hej!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards