Alla inlägg den 21 november 2009

Av Leif Jendelöv - 21 november 2009 21:00

Var inne för att kolla PG-kontot idag och höll på att trilla av stolen. Vår gamla speditör har faktiskt betalat fakturan jag skickade till honom. Trodde aldrig att jag skulle få betalt faktiskt. Enligt Stefan så är det tio stycken åkare som slutat efter oss, varav tre har gjort konkurs. Vet inte om det stämmer, men det värsta är ju att han lurar in nya åkare hela tiden. Med samma snack som han körde med oss. Den enda som tjänar på detta är ju han, som egentligen inte har några utgifter att tala om, utan bara får in procent på allt inkört. Dessutom så ryktas det att han luras genom att redovisa lägre priser för lassen än han i själva verket får. Återigen vet jag ju inte ifall det stämmer, men om det gör det så är det ju riktigt jävla fult gjort. Kan bara hoppas att den jäkeln åker dit så det visslar. Kommer i alla fall göra vad jag kan för att jäklas och misskreditera honom.


Annars så har vi mest pysslat om våra bilar idag, bytt till vinterhjul bland annat samt spolat av dem lite. Det har ju varit riktigt fint bilpysslarväder idag, vilket man ju inte varit bortskämd med den senaste månaden. Tyvärr så ska ju tydligen molnen komma tillbaka redan imorgon, så nu lär det väl dröja innan man får se solen igen. Nu är det visst dags att ta hand om lite disk och tvätt tycker min äkta hälft, så det är väl bara att hugga in. Ajöss!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards