Alla inlägg den 1 november 2009

Av Leif Jendelöv - 1 november 2009 22:54

Naturligtvis så vart det inte så mycket gjort i dag trots allt, men Sussi och Ronny var här så jag har nåt att skylla på tycker jag. Men i morgon så ska jag få upp lite plåt är det tänkt, med hjälp av svärfar. I morgon börjar skolan igen också efter höstlovet. Tror att barnen trots allt tycker att det är rätt så skönt, även om de inte säger det.


I morgon lär jag dessutom ha en sjuhelsikes träningsvärk, för vi körde singelspel på badmintonen och det blev en riktigt hård femsetare på en och en halv timme. Var helt slut efteråt! Men poängen är ju trots allt att det ska vara motion, så det är ju faktiskt bra ifall man känner av det efteråt. Nu återstår bara att köra igång diskmaskinen, så att jag kan gå och sova sen. Gonatt!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards