Alla inlägg den 16 november 2009

Av Leif Jendelöv - 16 november 2009 22:26

Idag så har Ronja varit hos Ebba på femårskalas. Nästan hela dagis var där, så det var full rulle mest hela tiden. Eftersom dagis stängde tidigt idag pga planeringsdag så hade de passat på att lägga kalaset efter det, vilket ju var rätt så smart tycker jag.


Men eftersom vi var på kalas under eftermiddagen så hade jag ju inte så mycket tid hemma, så jag har mest sysslat med att se över bilen inför besiktningen imorgon. Har tyvärr en känsla av att det blir ett återbesök hos mina kompisar, men sånt är visst livet har jag hört! Dessutom så ska ju släpkärran med på besiktningen också, så har jag riktig otur så blir det två återbesök. Nu har jag inte så mycket mer att skriva om, ajöss!


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 16 november 2009 08:40

Pontus är fortfarande snorig och hostig, så han får vara hemma idag med. Eftersom det är planeringsdag och alla barn måste hämtas före ett idag, så är Ronja också hemma. Fast hon ska på kalas i eftermiddag.

.....Nu är det en liten pojke som gjort i blöjan här, ses o hörs!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards