Alla inlägg den 13 november 2009

Av Leif Jendelöv - 13 november 2009 21:58

Har precis i vanlig ordning tittat på alla uppträdanden i dagens idol. Som vanligt så övertygade mina två favoriter, Tove och Erik. Tove gjorde ju sitt nummer helt fantastiskt tycker jag, hon är ju så jäkla bra. Ikväll ryker nog Eddie misstänker jag, men det trodde jag ju å andra sidan förra veckan också. Får väl sitta uppe en timme till så vet jag sedan.


Lina är på pyjamasparty igen, ska hämta henne i morgon klockan tio. De är tre tjejer som sover över hos en fjärde och har säkert jättekul. Undra bara när de somnar inatt? Hon skulle ha varit med på en pingistävling i morgon också, men den hoppar vi över. Hon får tävla på söndag istället! Apropå sport så har ju Albin ända sedan höstlovet tjatat på mig att jag ska anmäla honom till badmintonträning och idag så fixade jag det. Då vräker han ur sig att han har ångrat sig och inte vill längre. Men han blir tvungen att testa på i alla fall, för jag vet ju att han tycker att det är skitkul. Som vanligt får man väl mer eller mindre släpa dit honom mot hans vilja, bara för att han sedan ska tycka att det är jätteskoj när han väl kommer igång. Ska börja nu på söndag! Det blir väl allt för idag, ha en trevlig lördagskväll!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards