Alla inlägg den 4 november 2009

Av Leif Jendelöv - 4 november 2009 23:09

Det fanns ju en bild på vargen i Möklinta. Inte världens bästa bild, men ändå.


http://www.vargobs.se/vargobservationer/page/2/

Av Leif Jendelöv - 4 november 2009 22:58

Idag så har jag legat till sängs större delen av eftermiddagen och efter det så har jag bara legat i soffan. Ont i halsen, ett huvud som håller på att sprängas, samt ont i hela kroppen. Feber som kommer och går. Inget kul alls!


Men jag måste ju bara nämna att när jag hämtade barnen på dagis så fick jag en redig utskällning av Ronja. DU KOMMER JU FÖR TIDIGT! Skrek hon åt mig. DUMMA PAPPA, JAG MISSAR JU GYMPAN! Försökte förklara för henne att gympan har de ju på morgonen, men då hade de ju ätit tårta för att fröken fyllde år sa hon. Antar att de hade tårtkalas istället för gympa helt enkelt, men det förstod hon inte. Inte lätt att vara fyra år! Nu har jag svept i mig en alvedon och ska lägga mig, ajöss!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards