Alla inlägg den 8 november 2009

Ja!

Av Leif Jendelöv - 8 november 2009 22:15

Om det var en vanlig Lördag igår, så har det nog varit en lika vanlig Söndag idag. Lina sov över hos en kompis och vid nio skulle de vara i kyrkan för att delta i en gudstjänst med barnkören. Så vi behövde som tur var bara hämta henne där! Sen vid ett så hade Albin simskoleavslutning där hela familjen var inbjuden för att bada. Tyvärr så kom vi på att det var ju precis under Pontus sovtid, så vi beslutade att jag skulle stanna hemma med honom och Ronja, som inte ville följa med. På vägen hem passade Albin på att hoppa av hos en kompis, men han kunde bara vara där ett par timmar innan jag hämtade honom, för sen skulle Annika på ett gympapass. Mormor passade dessutom på att hämta tjejerna vid halv fyra för att åka på en "barnspelmansstämma". Vet faktiskt inte vad det är för nåt de gör, men Linas fiollärare är med och anordnar på nåt vis. Sen var det bara att fixa mat, äta och vänta in frun för att möta henne i dörren när jag åkte in till badmintonen. Det blev nästan två timmars spel idag, så jag var lite trött och orkade inte handla efteråt. Gör det i morgon istället, för då tänkte jag ändå bege mig in till stan en runda. Det var vår dag i stora drag och nu sitter jag här och ska försöka att varva ned lite grann. I morgon så är det en ny vecka och nya tag. Gonatt och sov så sött!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards