Alla inlägg den 9 november 2009

Av Leif Jendelöv - 9 november 2009 21:42

I natt så höll Pontus mig vaken till ca fyra på morgonen. Sen sov jag, tills jag vaknade med ett ryck och insåg att klockan var 9:35. Shit! Barnen vill jag ha på dagis innan nio, för efter det så hitter de på en massa saker. Typ utflykter mm, och då blir det så fel att komma senare med Ronja. Som tur var så hade Ronja redan klätt på sig, så det var bara att fixa en snabb frukost medans jag väckte Pontus och gav honom välling. Fem över nio var vi på dagis och efter lämningen var det bara att åka hem igen så att jag själv kunde få i mig lite frukost samt pusta ut lite. Till råga på allt så fick jag jäkligt ont i ryggen i natt, vet inte riktigt varför. Eftersom allt blev mycket senare än tänkt och det dessutom var strålande väder ute i förmiddags, så fick jag ändra mina planer för dagen och stannade hemma. Fixade lite med Benzen, som har läckt en massa soppa, bland annat. Sen tänkte jag justera bromsarna lite på släpkärran inför besiktningen. Men justeringen hade ju naturligtvis ärgat ihop, så nu får den stå över natten med lite WD40. Får väl se ifall det löser sig till slut! Nu ska jag snart gå till sängs och hoppas att natten blir lugnare än den förra. Tack o hej!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards