Alla inlägg den 14 november 2009

Av Leif Jendelöv - 14 november 2009 22:02

När jag loggade in nu så såg jag direkt att reklamrubrikerna var borta ur menyn. Tittade efter på bloggen, och mycket riktigt så var det ingen reklam där heller. De verkar ha svårt att bestämma sig! Men bra att inte ha nån reklam tycker jag.


Idag så har jag känt mig lite hängig, har ont i halsen. Skit att det aldrig vill bli riktigt bra! Dessvärre så är det ännu värre med Pontus som kräktes inatt. Det verkar dock bara som om det var slem som framkallade kräkreflexen, för det har inte märkts nåt idag. Däremot så har han varit trött, grining och rätt snorig. Hoppas att det blir bättre innan måndag bara, kan ju inte vara hemma en vecka till.


Nu i kväll så har vi tittat på finalen av körslaget och min favvo Ola vann. De har verkligen bara blivit bättre och bättre under resans gång. Men bästa framförandet gjorde ju ändå Team Andreas som tyvärr åkte ur först av alla. Nu blir det till att titta på Die hard innan vi går och sover. Men tyvärr så går den ju på fyran, så just nu är det paus för nyheter mm. Tycker inte om den kanalen, inte när man ska titta på film i alla fall.


I morgon är det pingistävling för Lina, badmintonträning för Albin och årsmöte för mig. Så det blir en fulltecknad dag, har ställt in min egen badminton tyvärr. Henkan får hoppa in för  mig istället! Nu så tänker jag runda av dagens bloggning, tack o adjö!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards