Alla inlägg den 21 december 2008

Av Leif Jendelöv - 21 december 2008 23:13

Idag så spelade vi två timmar badminton eftersom vi hade en tillgodotimme att göra av med. Dessutom så var det sista gången innan helgerna så vi tyckte att det passade bra. Men det är rätt så mycket jobbigare att spela två istället för en timme. Känns i benen kan jag meddela. Lär väl förmodligen kännas ännu mera imorgon och på Tisdag antar jag. Annars är allt lugnt här hemma. Har väl inte fått så fasligt mycket gjort annat än att montera ett bord i lastbilen. Fast i ärlighetens namn är det inte riktigt färdigt ännu eftersom vi fick gäster, och efter det kom jag aldrig igång igen.

  Imorgon bär det av till Rosersberg för att lasta returpapper till Norrköping. Ska bli skönt att för en gångs skull starta hemifrån, trots att det innebär att jag måste upp tidigt vilket jag ju har vant mig av med vi det här laget. Sen får vi väl se när jag kommer hem på Tisdag, hoppas att det inte blir alltför sent så man är helt däckad på julafton bara. Fast jag får ju i alla fall lite ledigt efter jul vilket ska bli skönt. Sen hoppas jag att min förra chef tänker betala ut min semesterersättning den här månaden. Har försökt att ringa honom men inte fått tag på honom. Ska försöka igen i veckan så får vi se hur det blir med den saken. Kan ju bli lite kärvt ekonomiskt om jag inte får de här pengarna. Allt för nu, ha det så bra.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards