Alla inlägg den 14 december 2008

Av Leif Jendelöv - 14 december 2008 22:51

Idag så var det dags för Luciamässa i Lena kyrka. Lina var med förstås med barnkören och sjöng. De är ju så himla duktiga tycker jag, de både sjöng, läste lite verser och tände ljus. Det var också riktigt mycket med folk, inte ofta som kyrkan är fullsatt. Jag skulle ha satt in en bild från när barnkören sjöng, men de blev så dåliga så jag låter bli det. Bilderna alltså.

  På förmiddagen så kopplade jag klart kaffebryggaren också, men eftersom jag inte hade fått tag på nån ny kabel så blev det återigen lite provisoriskt tills vårt "kaffebryggarbord" kommer. Men nu är den i alla fall kopplad på rätt säkring vilket känns bra. Stefan och jag har också spånat vidare lite på vår utfyllnadsverksamhet som vi förr eller senare kommer att bli tvungna att komplettera med. Man skulle väl kunna kalla det en sorts grossistverksamhet eller nåt i den stilen. Men det återstår en del praktiska saker att lösa först. Men om det skulle funka kan det nog bli ett bra komplement tror jag. Man skulle ju även kunna "bygga ut" och komplettera den verksamheten ytterligare senare om det skulle behövas. Det får bli allt tror jag. Tack o hej!

/Leffe 

Ovido - Quiz & Flashcards