Alla inlägg den 13 december 2008

Av Leif Jendelöv - 13 december 2008 23:52

Idag så har jag städat ur och dammsugit hytten på lastbilen. Kan ju bara säga att det var välbehövligt. Även om ingen av oss är några skitgrisar så blir det ganska skitigt när man ligger ute i veckorna har jag märkt. Men nu är hytten betydligt renare. Har också letat upp kabelstammen som är fördragen till kaffebryggaren så att vi kan koppla in den ordentligt en gång för alla. Hittills har den varit lite undermåligt kopplad, för att uttrycka sig milt, vilket har inneburit vissa begränsningar i handhavandet. Behöver dock komplettera med lite mera kabel innan jag kan koppla färdigt, så det får jag göra klart imorgon. Nu på kvällen hann vi också in till stan en sväng för att handla lite mera julklappar, så nu återstår snart bara att slå in lite klappar och att skicka iväg julkorten. Hade tänkt att försöka få iväg dem i tid i år för en gångs skull. Nu är det nog dags att krypa ner i sängen för min skönhetssömn. Hej och hå, lingontå!

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards