Alla inlägg den 12 december 2008

Av Leif Jendelöv - 12 december 2008 12:08

De verkar banne mig förfölja mig. När jag startar på morgonen så brukar det om inte vara vackert väder, så åtminstone bra väglag. Sen vartefter dan går så kommer snön och det dåliga väglaget med den. Imorse när jag åkte från Trollhättan så hörde jag på radion att det skulle komma en massa snö där nere. Bra tänkte jag, för jag ska ju upp till Södertälje. Men efter Mariestad så har det bara blivit värre och värre. Hoppas att det vänder snart. Står just nu på en rastplats innan Arboga och här har det kommit nästan en decimeter blötsnö. Får väl se ifall jag tar mig härifrån?

  Annars verkar det bli en bra Fredag trots allt. Får nog inget mera lass efter Södertälje, så det blir nog till att gå hem därifrån. Om allt klaffar borde jag vara hemma runt fyra fem nånting. Nu är det dags att dra vidare, hej svejs på er.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards