Alla inlägg den 5 december 2008

Av Leif Jendelöv - 5 december 2008 22:52

Det var meningen att jag skulle skriva lite här, men jag blev så förbannad på datorn, så det bidde inget. Min styrplatta är så (över)känslig, så när man råkar snudda den, vilket man gör rätt så ofta när man skriver, så får datorn för sig att man klickar på vad nu muspekaren råkar peka på för tillfället. Om man då håller på med ett inlägg och "råkar" klicka på nån länk innan man har sparat, så försvinner inlägget och det är bara att börja om från början igen. Detta har hänt, jag vet inte hur många gånger, och hände precis igen. Men den här gången orkar jag inte börja om från början igen. Hej på er.

/Leffe

Av Leif Jendelöv - 5 december 2008 12:45

Har efter Linköping nu tagit mig ner till Östgötaporten där jag slagit läger för en liten lunchrast. Ska vidare någon mil till Omberg för att lasta torv till Västerås, sen var nog denna dagen, och veckan, till ända. Lär väl precis som förra veckan inte få något mera lass efter Västerås, dessutom lär jag inte ha särskilt mycket körtid kvar heller.

.....Jaha, nu blev kaffet klart också, smaskigt!

  Har väl egentligen inte så mycket att berätta, så det är väl lika bra att sluta här för den här gången. Men nu har ju i alla fall alla koll på var jag befinner mig. Ha det gott allesammans så hörs vi senare.

/Leffe

Av Leif Jendelöv - 5 december 2008 07:34

Jaha, då sitter jag här och väntar på vidare order efter att ha tippats pelletsen i Gnesta. Det var första gången jag tippade i ficka, och det gick ju bra. Enkelt! Dessutom så ser man ju vad man gör, mera sånt! Har som vanligt ingen aning om var det bär av härnäst, kan väl bli var som helst. Men det är ju det som är så himla kul med det här, ingen slentrian här inte.

........Jaha, nu ringde speditören. Det blir ett lass kol från oxellösund till Linköping. Bäst att åka, hörs!

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards