Alla inlägg den 19 december 2008

Av Leif Jendelöv - 19 december 2008 23:53

Idag så blev det bara ett lass kört efter lossningen i morse, nämligen ett lass flis från Örebro till Strängnäs. Skönt, men kanske inte optimalt ekonomiskt. Mycket tommil idag. Känner mig tyvärr lite nere för tillfälligt efter att ha granskat räkenskaperna så att säga. Har tyvärr fått mig ett par negativa överaskningar idag vilket känns tråkigt inför julen. Men, det är väl bara att bryta ihop och komma igen antar jag. Stefan och jag har i alla fall ett par rejäla bekymmer inför årsskiftet i alla fall, så sov man inte dåligt innan lär man ju göra det nu i alla fall. Faan, nu blev jag så där negativ igen, men det är inte så lätt att alltid vara positiv. Även om man har hittat nåt som man i grund och botten trivs skitbra med. Nåja, på nåt sätt så överlever man väl det här också. Ha det så bra så hörs vi senare.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards