Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Leif Jendelöv - 27 oktober 2008 22:28

Av någon outgrundlig anledning verkar det som om alla barnens aktiviteter ska vara på måndagar och helst samtidigt också. Verkar vara någon sorts naturlag eller nåt! Tur att det bara är två av barnen som har några aktiviteter att tala om ännu. Vete tusan hur man ska lösa det sen när de andra två blir lite äldre och ska börja med aktiviteter också. Man får väl klona sig eller nåt? Vad vet väl lilla jag? Jag är ju bara en liten blåögd åkarjävel. Till råga på allt så hade vi styrelsemöte i vår sosseförening här i "byn" också (Vattholma alltså), och det blir en hel del snackande där kan jag säga.

  Angående vårat lilla problem angående släpet framkommer det bara mer och mer uppgifter. Bl.a så har Stefan träffat på den förrförra ägaren idag. Han hade också en hel del att säga om AB fucking G. Persson Tunga fordon. Körde en sprillans Scania. Behöver jag säga att den INTE var inköpt på ovan nämnda företag. Trots att han höll till i Uppsala. Säger väl en del om dem tycker jag. Nog skrivet om det där skitföretaget, nu är det dags att sova. Gonatt på er.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards