Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Leif Jendelöv - 16 oktober 2008 19:34

Ikväll är jag ensam hemma med alla fyra barnen igen, frun är på styrelsemöte på dagis. Håller som bäst på att bada och tvätta håret på tre av dem. Förr har det varit ganska smidigt eftersom de har velat bada tillsammans. Nu börjar de bli stora, så nu varken vill eller kan de bada alla tre tillsammans. Inte ens två. Så då tar det lite längre tid, men jag kör löpande bandprincipen. .......Hoppsan, nu fick Ronja en kallsup. Igår var jag också själv med alla barn. Då var Pontus minst sagt.............

.......tålamodsprövande. Idag är han mycket bättre att ha att göra med. Go o glad. Typ!

  Idag har jag också hört mig för lite om stripning av takskylten på volvon, och det verkar finnas en anledning till att den gamla stripningen satt på utsidan av skylten, istället för mellan som det ska vara. Det ska visst vara ett litet h-e att få skylten på plats igen. Så vi får nog ta oss en liten funderare hur vi ska göra. Nu är det nog dags att natta barnen, så gonatt på er.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards