Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Leif Jendelöv - 22 juli 2009 22:09

Glömde ju att berätta om att nån visst tyckte att vårt släp behövdes snyggas till lite. Fick en bild av Stefan som jag lägger ut. Om det vart så mycket snyggare går väl att diskutera, trots utgångsläget, men smaken är ju som bekant som baken.


/Leffe

Av Leif Jendelöv - 22 juli 2009 21:35

I Måndags var vi ju på en sorts intervju angående anbudet jag räknat på. Jag skrev ju att jag inte tänkte gå ned i pris särskilt mycket. Nu sitter jag och räknar om anbudet och får räkna betydligt lägre. Men samtidigt så ändrades förutsättningarna ganska så radikalt, så det ska nog gå och räkna hem ändå hoppas jag. Ror vi det hela i hamn så kan det nog bli riktigt bra tror jag, trots att det blir till att jobba natt. Fördelen med det är ju att man kan försöka få lite körning dagtid för bilen (om man har nån som kör). Sitter just nu och skissar på en budget, och det ser ju ändå hyffsat ut. Även om det inte blir några jättestora pengar över i slutändan.


Vi var ju även över och hälsade på bekanta i Stockholm i Måndags, vilket slutade med en liten picknick vid en sjö i Skarpnäck. Det var trevligt och tur med vädret hade vi också. En bit bortanför platsen där vi slog oss ned fanns det en bäverhydda som vi gick bort och tittade på. Har aldrig sett en förr, så det var intressant att se den. Men i ärlighetens namn så var det inte särskilt speciellt. Hade man inte vetat att den fanns där och tittat efter ordentligt, så hade man aldrig sett den. Såg mest ut som en jordhög med lite pinnar i. Men det kanske är meningen att den inte ska synas så tydligt, vad vet jag? Men nu kan jag i alla fall skryta om att jag har sett en!


I övrigt är det väl som vanligt här hemma, men jag tror att alla börjar att längta till semestern nu. Men snart så! Men det är tur att det är ett tag kvar, för jag har en del att fixa med innan dess. Det får bli allt, tack o hej!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards