Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Leif Jendelöv - 8 juli 2009 20:10

Det är jag nu eftersom det börjar röra lite på sig på företagsfronten igen. Idag så hörde de nämligen ifrån sig angående körningen som jag räknat på, och vi ska träffas den tjugonde. Skitspännande faktiskt! Men det är ju fortfarande mycket som skall klaffa, så jag vågar nog inte vara så jättemycket optimistisk.


Annars jobbar jag på i dagarna. Är fortfarande gräsänkling, men imorgon så åker jag upp efter jobbet och hämtar hem familjen. Lina kom fram till Gotland tidigare i dag, hon ringde på mobilen när de hade kommit fram. Resan hade gått bra och när jag frågade ifall det hade gungat mycket på sjön, så svarade hon bara att hon var ju van nuförtiden efter alla Ålandsresor. Hon är en liten tuffing Lina!


Nu måste jag nog jobba lite med pappersgöromål. Måste förbereda mig inför den tjugonde ju. Dessutom så har jag insett att jag måste ta en ny kontakt med banken, och då är det alltid bra att vara väl förberedd har jag lärt mig. Det får väl bli allt för den här gången då, ha det bra och ni som har semester får väl ha det ännu bättre.


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards