Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Leif Jendelöv - 1 juli 2008 20:50

Idag var vi inne till stan och storhandlade hela familjen. Det gick över förväntan bra, Pontus höll sig lugn hela tiden. Bajsade faktiskt inte förrän vi kom till Storvreta och skulle hämta Lina hos sin bästaste kompis. Så då passade det liksom rätt så bra, dessutom bjöds vi på kaffe vilket alltid  är välbehövligt efter en tur till stan.

  Så långt gick allting bra idag, men jag hade köpt nya H4-lampor till Benzen som jag bytte när jag kom hem. Det är bara det att all j-a ström har försvunnit till halvljuset och säkringsdosan på den där bilen är bara ett stort jäkla ormbo med strömtjuvar och förbikopplingar och avklippta tåtar mest överallt. Man har ingen aning om vad som är vad, och mitt i allt detta ska man då försöka att felsöka. Vilken ÖKEN. Får gå vidare med det imorgon.

  Idag fick jag även en räkning från vår revisor, på 5000:-. 2000 har han lagt ut till bolagsverket och resten är arvode. Man börjar ju undra hur mycket jobb han har lagt ned på det. Men det blir säkert bra med det med. Nu ska jag titta på morden i Midsomer.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards