Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Leif Jendelöv - 30 maj 2010 21:10

Idag var vi och tittade på när Albin spelade fotboll. Det var tredje matchen och idag så vann de med 5-2. Riktigt kul att se dem faktiskt, de är duktiga. Känns ju som om det går åt rätt håll också, eftersom de förlorade den första matchen och sedan spelade oavgjort den andra. Det bästa av allt är att bland motståndarlaget så finns det två stycken pappor som sitter med i samma styrelse som jag. Kan nog bli lite fotbollssnack samt en del pikar på nästa möte tror jag. Det gäller ju att passa på, nästa match kanske de förlorar och då är det ju jag som får lyssna på tråkningarna.  


I morgon så är det tänkt att vi ska åka till Skansen. Det blir jag, Annika samt Ronja och Pontus. Plus en drös barn och föräldrar till. Det blir första gången jag åker buss ned till skansen, så vi får väl se hur det går. Jag kan ju inte påstå att jag är någon större vän av bussresor! Men det blir säkert bra med det tror jag. Nu tänker jag inte skriva nåt mera, så nu får ni göra nåt annat. Ajöss!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards