Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Leif Jendelöv - 29 maj 2010 12:18

....vid att använda keps tror jag. Eftersom man inte har så mycket hår kvar på knoppen så bränner jag ju upp skallen. Var ned på maskinexpo igår och kände sedan när jag kom hem att jag var rätt så solbränd i de övre regionerna. Såg ut som en stoppskylt ungefär. Skulle ju vara lätt avhjälp ifall man satte en keps eller dylikt på huvudet!


Idag är det däremot ingen större risk att man blir solbränd eftersom det är tvärgrått och regnet vräker ned. Hoppas att det blir bättre väder imorgon, för då ska ju Albin spela match och vi tänkte åka dit för att titta och heja på hela familjen.


Arbetet med mitt tak har tyvärr stagnerat lite, men jag måste ta tag i det nu i veckan. Måste ju tyvärr göra om en del av det vi redan har satt upp, men så¨är det ju när man inte planerar så himla bra. Det stora problemet kvarstår dock att jag inte kan sitta på det färdiga taket för att skruva fast plåtarna, eftersom jag halkar ned på backen i så fall.


Ikväll så var det ju meningen att vi skulle se på eurovision, men efter att Anna åkte ur så känns det ju totalt ointressant tyvärr. Jag som tycker att den är så jäkla bra! Får väl titta på någon film istället. Det får bli allt, tack o hej!


/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards