Alla inlägg den 25 september 2008

Av Leif Jendelöv - 25 september 2008 22:17

Idag så fick jag i alla fall se heroes. Barnen kom i säng i tid innan idag med, trots att Lina har en kompis som sover över i natt. Det märks att barnen börjar att bli större, de leker mycket med kompisar och framför allt Albin har kompisar på nära håll som han kan cykla till. Det är ju så skönt. Idag har till och med Ronja bestämt med sin bästa kompis att han ska följa med hem efter dagis på Tisdag för att leka en stund.

  Idag fick jag även hem två skivor som jag köpt på Ginza. Det var bra länge sedan jag unnade mig nån ny musik, så det känns bra. Men det gäller ju att passa på att köpa när de skivor man vill ha är billiga. Med andra ord kan man nästan aldrig köpa de senaste alstren. Men det gör inget eftersom det finns så mycket bra musik med några år på nacken. En annan är ju dessutom lite av allätare när det gäller musik, så det brukar inte vara några problem att hitta skivor direkt.

  Efter jobbet idag så var jag på coop och storhandlade, och jag säger bara det: det märks att det var lönedag. En anledning till att jag trots allt valde att handla idag är att imorgon och i helgen lär det vara ännu värre. Men nu är det gjort för denna gången i alla fall. Nu får det väl vara bra för ikväll. Gonatt på er.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards