Alla inlägg den 5 september 2008

Av Leif Jendelöv - 5 september 2008 19:19

Skönt, nu är det Fredag igen. Alltid skönt tycker jag. Idag har det väl egentligen inte heller hänt så mycket att skriva hem om. Det ända som händer är att vi (Stefan och jag alltså) drar på oss en massa kostnader för företaget. Nödvändiga sådana, men ändå är det en massa småutgifter som drar iväg innan vi ens har hunnit komma igång och köra in några kosingar. Men det ljusnar i alla fall på soppakortsfronten, återstår bara att se hur lång tid allt dröjer innan man får de där jäkla korten. Dessutom har vi inte fått något besked om trafiktillståndet ännu, nu får de allt rappa på lite tycker jag.

  Imorse när vi gick upp så hittade vi inte på lilla Kitty, hon var som borttrollad. Både Annika och jag samt barnen letade länge och väl. Utan resultat! Sen när jag åkt till jobbet och barnen till skolan så kom hon fram, verkar som om hon är lite rädd för barnen. För väl kanske lite för mycket ljud antagligen, men det verkar som om hon börjar vänja sig. Men annars verkar hon helmysig. Spinner som en riktig katt och ligger i knät och kelar.

Allt för nu, tack och hej.

/Leffe

Ovido - Quiz & Flashcards